Čipování psů Brno | cena za povinné čipování psa

Obrázek:
Čipování psů Brno | Povinné čipování - veterina-seman.cz Brno
Text:

Povinné čipování psů je zavedeno k 1. lednu 2020 na základě znění novely veterinárního zákona. Chovatelé psů jsou povinni nechat si od veterinárního lékaře pejska načipovat, nechat tedy provést povinné čipování psů, pokud jich chová člověk více. Navíc podle zmíněné novely veterinárního zákona platí, že očkování proti vzteklině bude platné pouze tehdy, pokud bude mít pes implantovaný čip; pokud tedy bude provedeno čipování psa s řádným zápisem o čipování v PET pase a nebo v očkovacím průkaze psa.

Je nutné, aby číslo mikročipu, kterým je pes očipován, bylo zaznamenáno v dokladu o očkování psa a navíc musí být mikročipem označena štěňátka nejpozději v období prvního očkování proti vzteklině. Mikročipem nemusí být označeni pejsci s jasně čitelným tetováním provedeným před 3. 7. 2011. Využijte čipování psů v Brně za výhodných podmínek a navíc s možností objednání mikročipu dle vlastního výběru chovatele.

Veterina Brno MVDr. Boris Seman zajišťuje cenově dostupné povinné čipování psů mikročipem ve městě Brno citlivě a bez dlouhého čekání

Čipování psů v Brně ve veterinární ordinaci Brno Líšeń - Vinohrady MVDr. Boris Seman realizujeme s veškerým ohledem na Vašeho čtyřnohého přítele s řádným zápisem čísla aplikovaného mikročipu do databáze Komory veterinárních lékařů České republiky. Standardně používáme nejmenší mikročipy, jaké jsou na trhu dostupné o velikosti 1,25mm x 7mm pokryté biopolymerem, jenž zabezpečuje bezproblémové přijetí organismem a snadnou fixaci mikročipu v podkoží pejska běžně bez komplikací.

Jaké mikročipy pro čipování psů používá Veterinář Brno MVDr. Boris Seman ?

Mikročipy jsou kompatibilní s normou ISO 11784/11785 FDX-B, balené sterilně v jednorázových aplikátorech o velikosti hrubší injekční jehly s jejichž pomocí se aplikují do podkoží na levé straně krku psa. Samozřejmou službou chovatelům je možnost objednání čipů jiných velikostí či od jiných výrobců, v rozdílné cenové hladině oproti standardním mikročipům užívaných pro povinné čipování psů v naší veterinární ordinaci Brno Vinohrady Líšeň.

U agresivnějších pejsků a nebo u pejsků z jiného důvodu obtížně fixovatelných při aplikaci mikročipu se mohou čipy aplikovat i do oblasti mezi lopatky.

Jaká je cena za povinné čipování psů ve Veterinární ordinaci Brno MVDr. Boris Seman ?

Povinné čipování psů ve Veterinární ordinaci Brno Líšeň Vinohrady MVDr. Boris Seman realizujeme za velmi výhodných finančních podmínek :

• Povinné čipování dospělých psů a štěňat ..... 400,- Kč vč. DPH
  • Vystavení PET pasu ................................................... 260,- Kč vč. DPH

Vyvarujte se zbytečnému postihu a využijte výhodné nabídky čipování psů či štěňátek. Garancí chovatelům je výhodná cena za čipování psů a lidský přístup.

Pořadí:
-1