Veterinární interní medicína

VETERINÁRNÍ DERMATOLOGIE :

Diagnostika a terapie různých kožních nemocí. Možnost mikroskopického vyšetření kožního seškrabu na přítomnost parazitů, popřípadě mykotických onemocnění. V rámci veterinárního dermatologického vyšetření nabízím pomoc při řešení onemocnění pacientů trpících různými alergiemi. Možnost vyšetření zvukovodů pomocí ophtalmoskopu na přítomnost cizích těles a pro odhalení případných zánětlivých procesů.

Veterinární dermatologické vyšetření za pomoci mikroskopu odhaluje přítomnost bakteriálních, nebo mykologických onemocnění zvukovodů.

V nabídce veterinární ordinace Brno máme připraveny rovněž různé druhy různých prostředků pro odstranění vnějších parazitů, tedy blechám, klíšťatům a různým druhům roztočů.

KLINICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ PSA NEBO KOČKY : od 250,- Kč

OPAKOVANÉ VETERINÁRNÍ KLINICKÉ VYŠETŘENÍ PSA NEBO KOČKY : od 180,- Kč

KLINICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ HLODAVCI / FRETKY / PTÁCI : od 150,- Kč

OPAKOVANÉ KLINICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ HLODAVCI / FRETKY / PTÁCI : od 100,- Kč

VETERINÁRNÍ GASTROENTEROLOGIE :

Doporučím Vám vhodnou dietu pro Vašeho miláčka se zažívacími potížemi i řešení akutních stavů jako je náhlá nevolnost, případně průjem. Řešíme problémy se zácpou střev cizími tělesy konzervativním způsobem, tedy klystýrem i chirurgickým způsobem. Poskytneme Vám odčervovací tablety na boj vůči vnitřním parazitům, jako jsou hlísty, nebo tasemnice.

KLINICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ PSA NEBO KOČKY : od 250,- Kč

OPAKOVANÉ VETERINÁRNÍ KLINICKÉ VYŠETŘENÍ PSA NEBO KOČKY : od 180,- Kč

KLINICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ HLODAVCI / FRETKY / PTÁCI : od 150,- Kč

ULTRASONOGRAFICKÉ VETERINÁRNÍ VYŠETŘENÍ BŘIŠNÍ DUTINY : od 300,- Kč

VETERINÁRNÍ STOMATOLOGIE :

Čištění zubů zvířat ultrazvukovým přístrojem a krácení zubů u hlodavců.

ODSTRANĚNÍ ZUBNÍHO KAMENE ULTRAZVUKOVÝM PŘÍSTROJEM PES CCA 10 KG: od 999,- Kč

KRÁCENÍ ZUBŮ U HLODAVCŮ : od 50,- Kč

VETERINÁRNÍ GYNEKOLOGIE A PORODNICTVÍ

Rád Vám poradím při určení vhodného data na páření. Jsme připraveni Vám ultrasonograficky potvrdit nebo vyvrátit graviditu Vašeho zvířátka a dále zhodnotit úroveň vývoje a orientační počet plodů. Asistujeme u přirozených porodů, nebo v nezbytných případech vykonáme císařský řez.

Provádíme rovněž kastrace a sterilizace.

KASTRACE KOCOURA O VÁZE CCA 3 KG : od 800,- Kč

KASTRACE KOČKY O VÁZE CCA 3 KG : od 990,- Kč

KASTRACE PSA O VÁZE CCA 10 KG : od 1500,- Kč

KASTRACE FENY O VÁZE CCA 10KG : od 2500,- Kč

ULTRASONOGRAFICKÉ POTVRZENÍ GRAVIDITY : od 200,- Kč

VETERINÁRNÍ ENDOKRINOLOGIE A HEMATOLOGIE :

V rámci laboratorního vyšetření krve diagnostikujeme a následně léčíme různé metabolické, nebo hormonální disbalance a onemocnění. Dále je možné pomocí vyšetření krve zjistit různá infekční a parazitární onemocnění či potvrdit a nebo vyvrátit případné podezření na otravu.

LABORATORNÍ VYŠETŘENÍ KRVE : od : 400,- Kč

VETERINÁRNÍ UROLOGIE A NEFROLOGIE :

Pomocí ultrasonografického přístroje a mikroskopu potvrdíme či vyvrátíme přítomnost a typ urolitů (močových kamenů) a navrhneme a poskytneme vhodnou terapii, či už konzervativní pomocí léčiv a vhodné diety, nebo radikální chirurgickou terapií. Díky laboratornímu rozboru krve jsme schopni diagnostikovat různá onemocnění ledvin.

VETERINÁRNÍ UROLOGICKÉ VYŠETŘENÍ : od 100,- Kč

VETERINÁRNÍ ETOLOGIE:

Rád Vám poradím s otázkami v oblasti chovu a výchovy Vašich miláčků.

BĚŽNÉ PORADENSTVÍ PRO CHOVATELE : ZDARMA

Preventivní veterinární medicína

ODČERVENÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Odčervení koček a psů je jedním ze základních úkonů každého chovatele. Pravidelně prováděné odčervování chrání nejen Vašeho miláčka, ale rovněž tak i Vás a Vaše děti, neboť mnoho vnitřních parazitů je ze zvířete na člověka přenosných. Provádějte pravidelně odčervení Vašeho zvířátka, zabráníte tím nežádoucím, a často i vážným zdravotním komplikacím.

ODČERVENÍ PSA / KOČKY : od : 30,- Kč

OČKOVÁNÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Očkování, tedy vakcinace, je samozřejmou součástí opatření proti infekci Vašeho zvířátka, zejména koček a psů. Hlavním cílem očkování je zejména dostatečná obranyschopnost zvířete, čímž se zamezí vzniku konkrétní infekční choroby. Při prvotním očkování je třeba vakcínu aplikovat vícekrát, u dospělých jedinců se očkování řídí doporučenými schématy. Očkování proti vzteklině je ze zákona povinné.

VAKCINACE PRVNÍ ŠTĚNĚCÍ INFEKČNÍ ONEMOCNĚNÍ / DHPPi / : od 370,- Kč

VAKCINACE PES INFEKČNÍ ONEMOCNĚNÍ / DHPPiL / : od 380,- Kč

VAKCINACE PES INFEKČNÍ ONEMOCNĚNÍ + VZTEKLINA / DHPPiL + R / : od 400,- Kč

VAKCINACE KOČKA INFEKČNÍ ONEMOCNĚNÍ + VZTEKLINA : od 430,- Kč

VAKCINACE POUZE VZTEKLINA PES / KOČKA : od 300,- Kč

ČIPOVÁNÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Samozřejmostí služeb veterinární ordinace Brno Vinohrady Líšeň MVDr. Boris Seman je provedení načipování Vašeho psa či kočky. Čipování psa či kočky je formou označování zvířat a slouží pouze k jednoduché identifikaci zvířete. Číslo čipu, který je umístěn doživotně pod kůží či ve svalovině se čte speciální čtečkou, která číslo zobrazí na displeji. Je-li toto číslo nějakým způsobem registrováno, je možné se na tento registr obrátit a pak tedy samozřejmě dle čísla čipu zjistit téměř veškeré údaje o daném zvířeti.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropy č. 998/2003 a navazující vyhláška 95/65/EEC stanoví nové podmínky pro pohyb zvířat. Dnem účinnosti vyhlášky (1.10. 2004) je možno na území EU cestovat se psem, kočkou, fretkou či jiným zvířetem pouze s Pet pasem, což je Mezinárodní očkovací průkaz pro neobchodní pohyb zvířat po EU i třetích zemích.

Od roku 2020 je čipování psů ze zákona povinné. Informace nalezne například na tomto odkazu ( ČTK ) : http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/senat-schvalil-povinne-cipovani-psu-od-roku-2020/1516907

VYSTAVENÍ PETPASU + PETPAS : od 250,- Kč

ČIPOVÁNÍ PSŮ A KOČEK + ČIP : od 400,- Kč

Veterinární chirurgie

VETERINÁRNÍ ENTEROTOMIE

Samozřejmostí veterinární ordinace Brno Vinohrady Líšeň MVDr. Boris Seman jsou zákroky veterinární enterotomie, tedy chirurgického řešení cizích těles v zažívacím traktu zvířete.

CENY VETERINÁRNÍCH ENTEROTOMICKÝCH  ZÁKROKŮ SE ŘÍDÍ DLE ÚKONŮ LÉKAŘE.

VETERINÁRNÍ CHIRURGIE MĚKKÝCH TKÁNÍ

Vykonávám chirurgii měkkých tkání jako je kastrace / sterilizace, chirurgické zákroky na močovém měchýři, císařské řezy, odstranění různých tumorů či už kožních, na mléčné žláze, nebo v dutině břišní.

CENY VETERINÁRNÍCH CHIRURGICKÝCH ZÁKROKŮ NA MĚKKÝCH TKÁNÍCH SE ŘÍDÍ DLE ÚKONŮ LÉKAŘE.

Veterinární pohotovost a doplňkové služby

Pro akutní případy ohrožení zdravotního stavu Vašeho miláčka jsme připraveni poskytnout nonstop veterinární pohotovost pro Brno a okolí.

POHOTOVOSTNÍ PŘÍPLATEK ZA VETERINÁRNÍ OŠETŘENÍ MIMO ORDINAČNÍ DOBU : od 380,- Kč

PŘÍPLATEK ZA NÁVŠTĚVU VETERINÁŘE U KLIENTA - VINOHRADY, LÍŠEŇ, ŽIDENICE : od 300,- Kč

PŘÍPLATEK ZA NÁVŠTĚVU VETERINÁŘE U KLIENTA - OSTATNÍ ČÁSTI BRNA : od 400,- Kč

VŠECHNY CENY VETERINÁRNÍCH ÚKONŮ JSOU ORIENTAČNÍ A ODVÍJÍ SE DLE NÁROČNOSTI, POUŽITÝCH LÉČIV, ANESTETIK A MATERIÁLŮ