VYBÍRÁME PRO VÁS FOTOGRAFIE NEJČASTĚJŠÍCH ZÁKROKŮ VAŠEHO VETERINÁRNÍHO LÉKAŘE

Připravili jsme pro Vás fotografie některých veterinárních zákroků pořízené samozřejmě vždy se svolením chovatele nemocného zvířátka. Prostřednictvím tohoto obrazového materiálu se můžete seznámit s některými onemocněními, postupem léčby a výsledným efektem úspěšné léčby, tedy uzdravením Vašeho miláčka.

Gynekologické veterinární zákroky, kastrace a sterilizace

V průběhu praxe se veterinární lékař setkává se standardními zákroky, mezi které patří zejména kastrace koček a psů, sterilizace či urologické a gynekologické veterinární zákroky. V naší veterinární ordinaci pro Brno Líšeň a Brno Vinohrady provádíme kastrace fen a chirurgické řešení pyometry fen, provádíme složité chirurgické gynekologické a urologické zákroky; samozřejmostí je diagnostické vyšetření pohlavního aparátu zvířete pomocí sonografu. Provádíme základní gynekologická a urologická vyšetření, odběry stěrů k laboratornímu vyšetření, kastraci koček, kocourů, psů a fen, léčíme zánětlivá onemocnění pohlavních orgánů, ošetřujeme pseudograviditu fen. V rámci porodnictví asistujeme u normálního, fyziologického porodu, vedeme komplikované porody, léčíme případné porodní a poporodní komplikace nebo provedeme v případě nutnosti císařský řez.

Ostatní veterinární chirurgické zákroky

Mezi časté veterinární zákroky každého veterinárního lékaře patří odstranění různých druhů tumorů. Příčina vzniku tumorů u zvířat není příliš známa, a tak jen včasné odhalení a následná terapie pod vedením veterinárního lékaře je tou nejlepší cestou ošetření tumoru malých zvířat. Nepodceňujte tedy příznaky existence tumoru u Vašeho zvířecího miláčka, mezi které patří především abnormální zvětšení tkáně nebo zduření, nehojící se vředy, úbytek váhy, výtok či krvácení z jakéhokoliv tělesného otvoru zvířete, obtížný příjem potravy, ztráta vitality, ztuhlost či kulhání, zvýšená dušnost nebo obtížné vyprazdňování a bez prodlení navštivte naši veterinární ordinaci.

Stomatologické zákroky veterinárního lékaře v ordinaci pro Brno Vinohrady a Brno Líšeň

Stomatologické zákroky patří mezi jedny z nejčastějších úkonů veterinárního lékaře. Jedná se zejména o běžné vytrhnutí ( extrakci ) mléčných zubů, nebo mechanické či ultrazvukové čištění chrupu zvířat, rovněž však léčíme i patologické změny v dutině ústní a navrhujeme optimální léčbu těchto procesů. Zdravotní stav tkání ústní dutiny u zvířat patří mezi nejdůležitější, avšak často opomíjenou součást péče o celkové zdraví Vašeho miláčka. Onemocnění dásní a zubů spolu velmi často úzce souvisí podobně, jako tomu je v lidské medicíně. Zanedbaný zdravotní stav ústní dutiny a chrupu zvířete se pak může velmi negativně projevit na dalších orgánech, zejména na zažívacím traktu. V případě podezření vzniku zánětu dásní, abscesu, pokud pozorujete zvýšený zápach z tlamičky, nebo má Vaše zvířátko byť sebemenší problém související s příjmem potravy, navštivte pro konzultaci naši veterinární ordinaci s NONSTOP pohotovostí pro Brno Vinohrady a Líšeň.

Veterinární pohotovost nonstop Brno - vybrané případy z veterinární pohotovosti

Mezi samozřejmé služby naší veterinární ordinace je NONSTOP veterinární pohotovost pro Brno a okolí. V rámci veterinární pohotovosti se lékař velmi často setkává zejména s tržnými či řeznými ranami, s pokousáním se zvířat navzájem, odkousnutými ušními boltci či závažnými zlomeninami a zhmožděninami. Ať již se na nás obrátíte s jakýmkoliv zdravotním problémem Vašeho zvířátka, kdykoliv Vám poskytneme profesionální odbornou lékařskou pomoc.