SLUŽBY VETERINÁRNÍ ORDINACE VINOHRADY BRNO

Ve veterinární ordinaci v Brně na Vinohradech Vás rádi přivítáme v uvedených ordinačních hodinách. Vyjma příjemného prostředí a osobního i online poradenství zdarma je pro nás samozřejmá NONSTOP VETERINÁRNÍ POHOTOVOST 7 dní v týdnu včetně státních svátků. Po předchozí telefonické dohodě možná návštěva veterinárního lékaře u Vás doma dle platného ceníku.

VETERINÁRNÍ INTERNÍ MEDICÍNA:

VETERINÁRNÍ DERMATOLOGIE :

Diagnostika a terapie různých kožních nemocí. Možnost mikroskopického vyšetření kožního seškrabu na přítomnost parazitů, popřípadě mykotických onemocnění. V rámci veterinárního dermatologického vyšetření nabízím pomoc při řešení onemocnění pacientů trpících různými alergiemi. Možnost vyšetření zvukovodů pomocí ophtalmoskopu na přítomnost cizích těles a pro odhalení případných zánětlivých procesů. Veterinární dermatologické vyšetření za pomoci mikroskopu odhaluje přítomnost bakteriálních, nebo mykologických onemocnění zvukovodů.

V nabídce mám připraveny rovněž různé druhy různých prostředků na boj proti vnějším parazitům, tedy blechám, klíšťatům a různým druhům roztočů.

VETERINÁRNÍ GASTROENTEROLOGIE :

Doporučím Vám vhodnou dietu pro Vašeho miláčka se zažívacími potížemi i řešení akutních stavů jako je náhlá nevolnost, případně průjem. Řešíme problémy se zácpou střev cizími tělesy konzervativním způsobem, tedy klystýrem i chirurgickým způsobem. Poskytneme Vám odčervovací tablety na boj vůči vnitřním parazitům, jako jsou hlísty, nebo tasemnice.

VETERINÁRNÍ STOMATOLOGIE :

Nabízím čištění zubů ultrazvukovým přístrojem a krácení zubů u hlodavců.

VETERINÁRNÍ  GYNEKOLOGIE A PORODNICTVÍ:

Rád Vám poradím při určení vhodného data na páření. Jsme připraveni Vám ultrasonograficky potvrdit nebo vyvrátit graviditu Vašeho zvířátka a dále zhodnotit úroveň vývoje a orientační počet plodů. Můžeme pomoci u přirozeného porodu, nebo v nezbytných případech vykonat císařský řez. Provádíme rovněž kastrace a sterilizace.

VETERINÁRNÍ  ENDOKRINOLOGIE A HEMATOLOGIE :

V rámci laboratorního vyšetření krve diagnostikujeme a následně léčíme různé metabolické, nebo hormonální disbalance a onemocnění. Dále je možné pomocí vyšetření krve zjistit různá infekční a parazitární onemocnění či potvrdit a nebo vyvrátit případné podezření na otravu.

VETERINÁRNÍ  UROLOGIE A NEFROLOGIE :

Pomocí ultrasonografického přístroje a mikroskopu jsme schopni potvrdit přítomnost a typ urolitů (močových kamenů) a navrhnout a poskytnout vhodnou terapii, či už konzervativní pomocí léčiv a vhodné diety, nebo radikální chirurgickou terapií. Díky rozboru krve jsme schopni diagnostikovat onemocnění ledvin.

VETERINÁRNÍ  ETOLOGIE:

Rád Vám poradím s otázkami v oblasti chovu a výchovy Vašich miláčků.

VETERINÁRNÍ CHIRURGIE

VETERINÁRNÍ  CHIRURGIE MĚKKÝCH TKÁNÍ

Vykonávám chirurgii měkkých tkání jako je kastrace / sterilizace, chirurgické zákroky na močovém měchýři, císařské řezy, odstranění různých tumorů či už kožních, na mléčné žláze, nebo v dutině břišní.

VETERINÁRNÍ ENTEROTOMIE

Samozřejmostí jsou zákroky veterinární enterotomie, tedy chirurgického řešení cizích těles v zažívacím traktu zvířete.

PREVENTIVNÍ VETERINÁRNÍ MEDICÍNA:

ODČERVENÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Odčervení koček a psů je jedním ze základních úkonů každého chovatele. Pravidelně prováděné odčervování chrání nejen Vašeho miláčka, ale rovněž tak i Vás a Vaše děti, neboť mnoho vnitřních parazitů je ze zvířete na člověka přenosných. Provádějte pravidelně odčervení Vašeho zvířátka, zabráníte tím nežádoucím, a často i vážným zdravotním komplikacím.

OČKOVÁNÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Očkování, tedy vakcinace, je samozřejmou součástí opatření proti infekci Vašeho zvířátka, zejména koček a psů. Hlavním cílem očkování je zejména dostatečná obranyschopnost zvířete, čímž se zamezí vzniku konkrétní infekční choroby. Při prvotním očkování je třeba vakcínu aplikovat vícekrát, u dospělých jedinců se očkování řídí doporučenými schématy. Očkování proti vzteklině je ze zákona povinné.

ČIPOVÁNÍ PSŮ, KOČEK A MALÝCH ZVÍŘAT

Samozřejmostí služeb naší veterinární ordinace je provedení načipování Vašeho psa či kočky. Čipování psa či kočky je formou označování zvířat a slouží pouze k jednoduché identifikaci zvířete. Číslo čipu, který je umístěn doživotně pod kůží či ve svalovině a vypadá například takto 0200723G35, 8590010040985478 nebo 4FAG7LWB76A20071, se čte speciální čtečkou, která číslo zobrazí na displeji. Je-li toto číslo nějakým způsobem registrováno, je možné se na tento registr obrátit a pak tedy samozřejmě dle čísla čipu zjistit téměř veškeré údaje o daném zvířeti. Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropy č. 998/2003 a navazující vyhláška 95/65/EEC stanoví nové podmínky pro pohyb zvířat. Dnem účinnosti vyhlášky (1.10.2004) je možno na území EU cestovat se psem, kočkou, fretkou či jiným zvířetem pouze s Pet pasem, což je Mezinárodní očkovací průkaz pro neobchodní pohyb zvířat po EU i třetích zemích.